Tryck här för att fylla i formulär

Vad det finns att göra:
Barnens Lappis
Lappiskompis:
Finns på Barnens Lappis-området för barnens skull.
Ger trygghet till barnen, pratar med dem och är väldigt duktiga på lekar!
Vill du engagera dig mer på Barnens Lappis, kontakta oss eller fyll i formuläret ovan.
Kompistältet
Här behövs personer som ritar, spelar spel eller pysslar med barnen. Se till att reglerna följs och vid vissa pass
städa, hämta vatten och övriga smågrejer.
UPL-Ung på Lappis
Här kan du som vill hänga med ungdomar, haka på grillkvällar och sporta även om du inte är olympier var med.
Finns du som kanske går på högstadiet, gymnasiet eller universitet med
någon specifik inriktning så fyll i formuläret ovan.
Lappis är perfekta platsen att få praktisera under sommaren när skolan inte är igång
Nytt för i år är att UPL blivit större och flyttat bakom stora tältet.
Värdskap
Vid ingången till tälten finns människor som hälsar välkommen och delar ut programblad,
gillar du att säga hej med ett leende? 🙂
Rigg
Resa tält och iordningställning.
Praktiska moment som görs innan och efter behöver alltid en hjälpande hand.
Är det något man inte kan så finns alltid någon som kan lära dig.
Städ
Ett tacksamt jobb som alltid är nödvändigt och det bästa av allt; resultatet syns!
Lappisboa
Stället för dig som är van att jobba i kiosk, butik eller kanske konditori. Hit kommer alla som
som behöver mat på bordet, hushållspapper eller en godisbit till mötena. Var beredd också på att
räkna pantburkar som barnen duktigt lämnar in.
100 Års Kalaset
Hoppborgar, ansiktsmålning, popcorn och bumperball.
100 års kalaset bjuder på en massa kul så var med och hjälp till på en riktigt rolig dag!
Teknik
Ljud, ljus och bild finns på många områden och är du tekniker i din kyrka är du välkommen att vara med!
____________________________________________________________
Väl på plats:
1 Boende ordnar du själv
2 Gå till expeditionen. Där anmäler du dig att du är på plats
3 Vi hjälps åt och har roligt på Lappis!
_____________________________________________